Axel Gaat Binnen
Blindeninstituut - Seizoen 2
Kijk deze zondag 28 juni op VTM2 om 18:45 naar "Axel Gaat Binnen" geproduceerd in België .
Axel neemt zijn intrek in De Markgrave in Antwerpen. In het centrum verblijven momenteel 48 personen die blind of slechtziend zijn en door hun beperking niet meer zelfstandig kunnen wonen. In het centrum maakt Axel onder andere kennis met Martine. Zij is dertig jaar geleden blind geworden na een zwaar verkeersongeval. Haar aangezicht werd zodanig door glas beschadigd dat haar twee ogen verwijderd moesten worden. Nu, na al die jaren is ze best gelukkig in de Markgrave. Krisje leeft al jaren met tunnelzicht en ziet dus maar heel beperkt. Axel krijgt aan de ontbijttafel een simulatiebril opgezet en zijn honger is al snel over. Axel maakt ook kennis met Jef, oftewel DJ Jos, die blind werd door diabetes. Axel vraagt naar het plaatje dat hij het meest gedraaid heeft als voormalige DJ van Radio Butterfly.
Reclame
Reclame








